جستجو کردن

خرید و قیمت روز نان یوخه معروف شیراز

نان یوخه معروف شیراز از بهترین و خوش طعم ترین انواع نان یوخه به شمار می رود که طعم عالی و ارزش غذایی بالایی دارد.

نان یوخه معروف شیراز

نان یوخه معروف شیراز نان یوخه معروف شیراز با بهترین کیفیت تولید می شود و محصولی سالم و پر طرفدار است و دارای بافتی ترد و خوش طعم است.

این نوع نان در انواع مختلف تهیه می شود و با وجود این که نانی ساده می باشد در تهیه آن از افزودنی های طبیعی و مفید استفاده شده است.

انواع این محصول در واقع یک نوع نان ترد محسوب می شود که از لایه های نازک تهیه شده است و در تولید آن از ترکیبات و افزودنی های طبیعی استفاده می گردد.

نان یوخه شیراز محبوبیت بالایی دارد که به صورت کاملا بهداشتی در بسته بندی های سالم ارائه می شود.

مشخصات نان یوخه معروف شیراز

مشخصات نان یوخه معروف شیراز اگر بخواهیم ویژگی های اصلی و مشخصات نان یوخه معروف شیراز را بیان کنیم به صراحت کیفیت بالا و بافت ترد و شکننده آن از مشخصه های ممتاز آن می باشد.

این نان را به صورت رولی و یا به شکل های هندسی مختلف تولید می گردد و در تهیه آن از افزودنی های طبیعی چون پودر نارگیل، پودر زنجبیل و دارچین استفاده می گردد و عطر و بویی طبیعی دارد.

انواع این محصول دارای لایه های بسیار نازکی است که حالتی خشک دارد و بر روی آن از پودر قند و مغز پسته یا خلال بادام استفاده می گردد‌.

انواع نان یوخه مرغوب معروف شیراز طعم فوق العاده ای دارد و نانی ساده و سبک می باشد که به عنوان یک نان خاص مورد توجه مشتریان زیادی است.

خرید نان یوخه معروف شیراز

خرید نان یوخه معروف شیراز برای خرید نان یوخه معروف شیراز مشتری باید توجه به نکاتی را مد نظر قرار دهد تا بتواند به انتخابی برتر و رضایت بخش دست یابد.

هنگام انتخاب این نوع نان مشتری باید به تازگی آن توجه نماید چرا که هر چه تازه تر باشد از نظر کیفی در سطحی بالاتر قرار می گیرد.

ترکیباتی که در تهیه نان یوخه به کار می رود بسیار مهم است و در واقع نشان دهنده ارزش غذایی آن می باشد پس مشتری باید به ترکیبات این نوع نان توجه خاص داشته باشد.

مشتری هنگام انتخاب نان مرغوب یوخه معروف شیراز باید به تاریخ تولید و توضیحاتی که بر روی بسته بندی و یا در سایت فروش درج شده است توجه نماید و با آگاهی دست به انتخاب بزند.

قیمت نان یوخه معروف شیراز + خرید و فروش

قیمت نان یوخه معروف شیراز + خرید و فروش قیمت نان یوخه معروف شیراز به میزان کیفیت آن بستگی دارد و به دلیل این که در تهیه آن ترکیبات مختلف به کار می رود با نرخ متفاوتی نیز عرضه می شود.

انواع این محصول را بسیاری از تولیدی ها به صورت مستقیم به مشتری عرضه می دارند و خرید از آنها با قیمت مناسب انجام می گیرد.

قیمت تقریبی انواع این محصول به صورت کیلویی بین ۱۳۰/۰۰۰ تا ۱۷۰/۰۰۰ می باشد که نرخ آن با توجه به مواد اولیه ای که در تهیه آن به کار می رود متفاوت است.

شما عزیزان و خریداران عمده می توانید به صورت آنلاین با ما در تماس باشید و از طریق این سایت به خریدی استثنایی دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *