جستجو کردن

خرید و قیمت روز نان یوخه در اصفهان

نان یوخه در اصفهان نوعی نان شیرین و انرژی زاست که از ترکیب تخم مرغ، آرد، شکر و ادویه های معطر مانند دارچین و هل تهیه می شود.

نان یوخه در اصفهان

نان از دیرباز تا کنون پایه ثابت سفره های ماست، این محصول از آرد گندم تهیه می شود و در اشکال و طعم های مختلفی وجود دارد و آنها را به عنوان شیرینی می شناسند.

هر شهر و استان با توجه به ذائقه ای که در آن وجود دارد نان را در مدل های مختلفی پخته می شود، نان یوخه نیز یکی از آن هاست که به دلیل استفاده از شکر دارای طعمی شیرین است.

وجود موادی چون تخم مرغ، هل و دارچین آن را به یک نان مقوی تبدیل کرده است که اکثرا برای عصرانه و یا پذیرایی از مهمانان استفاده می شود.

این شیرینی سنتی معمولا از خمیری که کاملا ور نیامده باشد درست می شود.

مشخصات نان یوخه در اصفهان

شیرین مزه بودن نان یوخه در اصفهان از جمله مشخصات بارز این محصول است که به همین سبب به عنوان نوعی شیرینی شناخته می شود.

این نان را به صورت چانه های کوچکی گرد کرده و سپس با وردنه کمی باز می کنند، به صورت اریب برش داده میشود و پس از پخت در حالت داغ ادویه هایی مانند دارچین، پودر مغزیجات و هل را بر روی آن می پاشند که طعمی بی نظیر به آن می دهد.

نان یوخه میزان انرژی بالایی دارد به طوری که خوردن یک عدد از آن می تواند تا چند ساعت احساس گرسنگی را از بین ببرد.

خرید نان یوخه در اصفهان

چنانچه خرید نان یوخه در اصفهان را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می دهید حتما از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز استفاده کنید.

این نان باید در بسته بندی هایی پلمپ شده و کاملا بهداشتی قرار بگیرد، یک محصول با کیفیت دارای نشان استاندارد و بر چسب ترکیبات می باشد.

نان های یوخه با توجه به ترکیباتی که دارند دارای طعم های مختلفی هستند بنابراین توجه به این نکته در حین خرید لازم است.

تازه بودن نان ها از روی ظاهر آن ها کاملا مشخص است، آن ها را بررسی کنید که دارای کپک زدگی و یا بوی بد نباشند.

قیمت نان یوخه در اصفهان + خرید و فروش

قیمت نان یوخه در اصفهان حدودا بین 60 الی 120 هزار تومان است که این نرخ مربوط به بسته های 700 گرمی می باشد، مسلما می توان با خرید این محصول به صورت عمده هزینه های کمتری پرداخت کرد.

عوامل دیگری چون نوع بسته بندی، وزن محصول، تعداد و سایز و همچنین برند تولید کننده می توانند در کاهش و یا افزایش این نرخ تاثیر داشته باشند.

افزایش نرخ مواد اولیه مانند گندم و آرد تاثیر زیادی در افزایش قیمت این نوع نان طی چند ماه اخیر داشته اند، با توجه به همین موضوع نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت.

ما این محصول خوشمزه و پرطرفدار را به صورت کاملا بهداشتی و با قیمتی مناسب در اختیار علاقمندان قرار داده ایم.

برای خرید می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *